فرآیند تمدید پروانه اشتغال کارشناسان

آبان ۲۲, ۱۴۰۰
1341 بازدید

?به اطلاع کارشناسان محترم دارای پروانه اشتغال می رساند: ✅ فرآیند تمدید پروانه اشتغال کارشناسان ?ضروریست پس از صدور پروانه اشتغال در کارتابل خود در سامانه سانکا، از بخش گزارشات، اطلاعات من، اقدام به مشاهده اطلاعات پرونده الکترونیک خود و دانلود پروانه از جدول تاریخچه پروانه اشتغال خود اقدام نمایید. ?در ماه منتهی به پایان […]

?به اطلاع کارشناسان محترم دارای پروانه اشتغال می رساند:

✅ فرآیند تمدید پروانه اشتغال کارشناسان

?ضروریست پس از صدور پروانه اشتغال در کارتابل خود در سامانه سانکا، از بخش گزارشات، اطلاعات من، اقدام به مشاهده اطلاعات پرونده الکترونیک خود و دانلود پروانه از جدول تاریخچه پروانه اشتغال خود اقدام نمایید.

?در ماه منتهی به پایان اعتبار پروانه اشتغال، درخواست کتبی خود را با موضوع درخواست معرفی نامه به اداره مالیات و دارایی شهرستان مورد نظر، جهت ابطال تمبر پروانه اشتغال و تمدید پروانه اشتغال به دبیرخانه سازمان ارائه دهید.

? معرفی نامه شما ظرف ۴ روز از طریق شبکه دولت به اداره مالیات شهرستان مورد تقاضا در نامه ارسال خواهد شد. با در دست داشتن مدارک شناسایی و تصویر پروانه اشتغال به اداره مذکور جهت ابطال تمبر پروانه اشتغال مراجعه نمایید.

?جهت پرهیز از مراجعات در زمان همه گیری ویروس کرونا ارائه درخواست کتبی و دریافت معرفی نامه از طریق تبادل پیام در واتس آپ روابط عمومی (خانم صیادی) امکان پذیر است.

?شایسته است کارشناسان محترم، در زمان پایان مهلت اعتبار نسبت به اقدامات مذکور و ثبت درخواست تمدید از زیر سیستم رتبه بندی در سامانه سانکا اقدام نمایید. بارگذاری تصویر ابطال تمبر مالیاتی ، تجارب کاری و کارورزی و همچنین دوره های آموزشی مرتبط با رشته تحصیلی در درخواست مربوطه جهت بررسی پرونده الزامیست.

?لازم به ذکر است تایید صدور و تمدید پروانه اشتغال کارشناسی توسط کمیته پروانه اشتغال صورت می گیرد.

?جلسات کمیته پروانه اشتغال در ایام شیوع کرونا به صورت ماهانه یک جلسه در اولین هفته هر ماه برگزار می شود.

?در هر مرحله از بررسی پرونده الکترونیک نتیجه در کارتابل کارشناس قابل مشاهده است و به هیچ وجه نیاز به حضور و تماس نمی باشد.

تعهدنامه ابطال تمبر پروانه اشتغال۱۴۰۱