مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی

آبان ۱۲, ۱۳۹۹
1357 بازدید

قابل توجه اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی کشاورزی ?به اطلاع کلیه اعضای سازمان می رساند، در راستای هویت بخشی به اعضای دارای پروانه اشتغال و بنا بر اختیارات حاصل از قانون تاسیس و آیین نامه اجرایی آن و همچنین مصوبه شورای مرکزی، کلیه اعضای دارای پروانه اشتغال با معرفی محل فعالیت خود می […]

قابل توجه اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی کشاورزی

?به اطلاع کلیه اعضای سازمان می رساند، در راستای هویت بخشی به اعضای دارای پروانه اشتغال و بنا بر اختیارات حاصل از قانون تاسیس و آیین نامه اجرایی آن و همچنین مصوبه شورای مرکزی، کلیه اعضای دارای پروانه اشتغال با معرفی محل فعالیت خود می توانند از امتیاز تابلوی متحدالشکل با عنوان مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی بهره مند گردند.

?تاسیس مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی داوطلبانه بوده و فعالیت آن به صورت خوداتکا با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان معرفی شده خواهد بود.

?امکان تاسیس مرکز برای کلیه اعضای واجدشرایط در کلیه نقاط شهری و روستایی امکان پذیر بوده و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

?اولویت اعطای مجوز و تابلو با اعضای ساکن روستا می باشد.

?جهت درخواست مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی از طریق سامانه سانکا با ورود به پنل کاربری خود از طریق منوی مراکز و دفاتر فنی و مهندسی اقدام نمایید.
⛓اطلاعات بیشتر در:
http://www.agrieng.org/orgreport/item/1992-990630001

دستورالعمل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی-پیوست۲

ظرفیت تشکیل

ماده ۱۵ ابلاغ-دستورالعمل تشکیل مراکز غیردولتی

مدارک

نامه ابلاغ ونحوه اجرا

نظام نامه و نامه وزیر

نیروی انسانی

برچسب‌ها: