بیمه تکمیل درمان ۱۳۹۵

بیمه تکمیل درمان ۱۳۹۵
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵
782 بازدید

اطلاعیه قابل توجه کلیه اعضاء محترم به اطلاع می رساند به موجب تفاهم بعمل آمده بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بیمه آسیا ، کلیه اعضاءمحترم می توانند در صورت تمایل جهت استفاده از مزایای بیمه تکمیل درمان با در دست داشتن کارت عضویت معتبر و شرایط ذیل به سازمان خانم  رضازاده […]

اطلاعیه

قابل توجه کلیه اعضاء محترم

به اطلاع می رساند به موجب تفاهم بعمل آمده بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بیمه آسیا ، کلیه اعضاءمحترم می توانند در صورت تمایل جهت استفاده از مزایای بیمه تکمیل درمان با در دست داشتن کارت عضویت معتبر و شرایط ذیل به سازمان خانم  رضازاده مراجعه نمایند.

– مدت قرارداد بیمه از ۹۵/۳/۱لغایت ۹۶ /۲/۳۱می باشد.

-هزینه ماهیانه هر نفر با احتساب ۹%  مالیات بر ارزش افزوده ۴۸۰/۰۰۰ریال (چهارصدو هشتاد هزار ریال ) می باشد.

شرایط پرداخت :

الف- پرداخت نقدی (یکساله)  .

ب- پرداخت بصورت اقساط

ب-۱- متقاضیان می توانند۳۰% هزینه مربوطه را به صورت نقدو بقیه را طی دو فقره چک ۳ماهه (۹۵/۶/۳۱) و  ( ۹۵/۹/۳۰) با پشت نویسی توسط یک نفردیگر از اعضای بیمه شدۀ سازمان پرداخت نمایند.

ب-۲- افرادی که از شرایط بیمه استفاده می نمایند می بایست نسبت به تحویل یک فقره چک ضمانت به مبلغ جمع حق بیمه سالانه درخواستی (در وجه حامل) به سازمان نظام مهندسی اقدام نمایند.

-تعداد بیمه شدگان در ابتدای قرارداد می تواند اضافه گردد لیکن امکان کاهش وجود ندارد.

-بیمه تکمیل درمان آسیا بیمه گروهی است و همۀ اعضاء خانواده باید بیمه گردند.

– مدارک لازم جهت عضویت جدید :

– کپی شناسنامه صفحه اول و دوم بیمه گر اصلی

-کپی کارت ملی اصلی و فرعی

– کپی صفحه اول دفترچه بیمل بیمه گر اصلی

-کپی کارت عضویت معتبر

– برای بیمه شدگان جدید دوره انتظاربرای پوشش زایمان ۹ماه و عمل جراحی سنگین ۶ ماه از زمان انعقاد قرارداد می باشد.(افرادیکه سنوات قبل پوشش بیمه ای داشتند مستثنی هستند).

-استثناعات : تمامی درمانهایی که در سازمان بیمه اجتماعی استثناء می باشد در این قرارداد نیزاستثناء است.(عیوب مادرزادی ، جراحی زیبایی ، سقط جنین، چک آپ، واکسیناسیون ، فرزند پنجم به بعد، حوادث طبیعی، انفعالات هسته ای، اعضای مصنوعی، جنگ، شورش، اتاق خصوصی، همراه، ایدز و بیماریهای اپیدمی ، دندانپزشکی جراحی لثه، ویتامین ها، لوازم بهداشتی، تصادف رانندگی، پیوند اعضاء، حوادث عمدی، عقیم سازی، خودکشی و قتل و …)

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعهدات بیمه گر به سایت سازمان مراجعه نمائید.snmkq.ir

بیمه تکمیلی