رونمایی از اپلیکیشن و USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

رونمایی از اپلیکیشن و USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین
تیر ۱۰, ۱۴۰۰
553 بازدید

در‍ اولین جلسه شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین انجام شد: رونمایی از اپلیکیشن و کد USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اولین بار در کشور اپلیکیشن و کد USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اولین بار در کشور در اولین جلسه شورای استانی سال […]

در‍ اولین جلسه شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین انجام شد:

رونمایی از اپلیکیشن و کد USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اولین بار در کشور

اپلیکیشن و کد USSD سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اولین بار در کشور در اولین جلسه شورای استانی سال ۱۴۰۰ و با حضور نمایندگان محیط زیست، وزارت علوم و جهاد کشاورزی و اعضای شورای استانی در استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، فرامرز حریری مقدم اظهار داشت: با راه اندازی این اپلیکیشن و کد USSD اطلاع از فرآیندهای سازمان و پیگیری امور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

در این مراسم رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین گفت: کاهش مراجعات غیرضروری به سازمان هم نقش مهمی در مقابله با اپیدمی کرونا داشته و هم از بار مضاعف کارشناسان مسئول نظام مهندسی و همچنین بر کادردرمان خواهد کاست.

حریری مقدم افزود: فراگیری کرونا آغاز فصل نوینی از فعالیت برای کلیه نهادها و از جمله این سازمان بود که منجر به تقویت ساختارهای ارتباطی و اطلاعاتی هوشمند و مجازی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انجام وظایف و خدمات سازمان در کوتاهترین زمان و بالاترین کارآیی و پویایی همراه با کاهش هزینه‌ها، به ذینفعان شد.

رییس سنم قزوین بیان داشت: در راستای تاکید ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در جهت استفاده حداکثری ساختمان مجازی و بهره گیری از این خدمات، مردمی کردن بهره‌وری کشاورزی، ارتقای ضریب نفوذ دانش در کشاورزی و توسعه و گسترش کشاورزی دانش بنیان اقدام به طراحی این اپلیکیشن گردید.

وی تسهیل و کاهش فرآیند اداری را یکی از مزیت های این اپلیکیشن دانست و اظهار داشت: مزایای متعددی از جمله؛ افزایش سطح آگاهی مردم، پرهیز از مراجعات غیر ضروری، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش آلودگی هوا، تسهیل و شفاف سازی در فرآیند با نمایش تمامی محدودیت ها و ممنوعیت های صدور مجوز و کاهش زمان ثبت درخواست و حصول نتیجه را می توان نام برد.

در پایان رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی از زحمات و حمایت های همکارانی که در طراحی این اپلیکیشن مشارکت کرده بودند، قدردانی کرد.