زمان و محل آزمون آبیاری تحت فشار

زمان و محل آزمون آبیاری تحت فشار
آذر ۷, ۱۳۹۶
742 بازدید

به گزارش معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه­ های نوین آبیاری به صورت سراسری در ۲۳ حوزه امتحانی، نهم و دهم آذرماه سال جاری برگزار می گردد. دستورالعمل، حوزه های امتحانی، برنامه زمانبندی و شرایط قبولی آزمون مذکور به شرح ذیل می باشد. […]

به گزارش معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه­ های نوین آبیاری به صورت سراسری در ۲۳ حوزه امتحانی، نهم و دهم آذرماه سال جاری برگزار می گردد. دستورالعمل، حوزه های امتحانی، برنامه زمانبندی و شرایط قبولی آزمون مذکور به شرح ذیل می باشد.

۱- آزمون طبق جدول پیوست در روزهای پنجشنبه (۹۶/۰۹/۰۹) و جمعه (۹۶/۰۹/۱۰) برگزار می­شود.

۲- وظایف استان ­های مسؤول برگزاری آزمون (حوزه­ ها):

مسؤولیت برگزاری دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی حوزه امتحانی مربوطه بوده و نیازی به اعزام نماینده سازمان مرکزی به حوزه ­های امتحانی نمی­باشد.
آدرس دقیـق محل برگزاری آزمـون حداقل ۱۰ روز قبل از آزمـون، از طرق مختـلف (ارسال پیامک، وب سایت و …) به متقاضیان آزمـون من­جمله استان های مدعو (استان­ های مهمان) اطلاع­ رسانی شود.

(تلفن تماس متقاضیان در فایل اکسل لیست متقاضیان قابل دسترسی می باشد).
لیست اعضای خود و استان­ های مدعو (متقاضیان دوازدهمین آزمون آبیاری) را از فایل اکسل لیست متقاضیان تفکیک کرده و بر اساس نوع تقاضا (طراحی، اجرا و یا تک­ درس) اقدامات لازم را انجام دهند.
به مفاد نامه حاضر و پیوست­ های آن توجـه شود و اطلاعات لازم در مورد تاریخ برگزاری، شرایط قبولی و دستورالعمل برگزاری به طرق مختـلف به ­اطلاع داوطلبان رسانده شود.
متقاضیان آزمون بایستی از تاریخ چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ با مراجعه به پروفایل خود در سامانه الکترونیکی سازمان به آدرس www.iaeo.ir، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
هویت داوطلبان به ­ویژه داوطلبان مهمان بر اساس کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی و یا اصل کارت عضویت معتبر احراز شود (مسؤولیت شناسایی و تطبیق کارت ملی و یا کارت عضویت داوطلب با چهره وی به ­عهده معاون آموزشی و فنی استان و یا نماینده وی می­باشد).
اسامی داوطلبان (حاضر و غایب) شرکت کننده در دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانـه­ های نوین آبیاری طبق فرم پیوست به همـراه صورتجلسه برگزاری آزمون در پاکت مخصوص لاک و مهر و به سازمان مرکزی ارسال شود.
در صورتجلسه تنظیمی مربوط به برگزاری آزمون (طبق فرم پیوست) حتما اسامی افراد غایب به­ صورت جداگانه قید شود.
سؤالات آزمون به­ صورت لاک ­و­مهر شده از طریق پست پیشتاز دو قبضه به حوزه ­های امتحانی ارسال می شود و حتما بایستی در حضور اعضای کمیته برگزاری آزمون (رییس سازمان، معاون آموزشی و فنی استان و نماینده مدیریت آب و خاک استان) قبل از شروع آزمون گشوده شود. طبق برنامه زمان­بندی شده، سؤالات تا سه روز قبل از آزمون، به دست حوزههای امتحانی خواهد رسید. لذا ضروری است حوزه ­های امتحانی در صورت تأخیر در دریافت سؤالات، حتما موضوع را در اسرع وقت به معاونت آموزشی و فنی سازمان مرکزی اطلاع دهند.
دفترچه های مربوط به افراد غایب بایستی در سازمان حوزه امتحانی نگهداری شده و در صورت نیاز در دوره­ های بعدی میتوانند به­ عنوان نمونه سؤال مورد استفاده قرار گیرند. همچنین کارت ورود به جلسه متقاضیان بایستی پس از پایان آزمون از متقاضیان اخذ و در سازمان حوزه امتحانی نگهداری گردد و نیازی با ارسال به سازمان مرکزی نمی­ باشد.
پس از برگزاری آزمون، پاسخنامه­ های افراد حاضر در جلسه امتحانی به ترتیب حروف الفبا به همراه یک نسخه صورتجلسه مربوطه (که به امضای کمیته اجرایی آزمون رسیده است) بایستی در حضور کمیته اجرایی آزمون، لاک ­و­مهر شده و حداکثر ۲۴ ساعت پس از پایان آزمون، از طریق پست پیشتاز دو قبضه به معاونت آموزشی و فنی سازمان مرکزی ارسال گردد.
۳- وظایف سایر استان­ها:

معاونین آموزشی و فنی استان­ هایی که داوطلبان آن­ها در حوزه ­های آزمونی سایر استان­ها شرکت می­ نمایند، باید اقدامات زیر را انجام دهند:

هماهنگی لازم در خصوص لیست اعضای خود در حوزه امتحانی مربوطه را انجام دهند.
آدرس و کروکی دقیق محل برگزاری آزمون را از استان مربوطه اخذ و حداقل ۱۰ روز قبل از آزمون، از طرق مختلف (پیامک، وب­سایت و …) به متقاضیان آزمون اطلاع ­رسانی کنند.
طبق مفاد نامه حاضر و پیوست­های آن، اطلاعات لازم در مورد تاریخ برگزاری آزمون، شرایط قبولی و دستورالعمل برگزاری به­ نحو مقتضی به اطلاع داوطلبان رسانده شود.
به کلیه داوطلبان تأکید شود که ورود به جلسه آزمون فقط با ارائه کارت ورود به جلسه به ­همراه اصل کارت ملی و یا اصل کارت عضویت میسر می باشد.

آدرس حوزه امتحانی البرز :کرجخیابان شهید بهشتی – رو بروی دهقان ویلای اول – موسسه تحقیقات علوم دامی کشور – سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز

جهت مشاهده حوزه امتحانی ، برنامه زمانبندی و شرایط قبولی اینجا کلیک نمایید.