شیوه نامه اجرایی اعتبارات بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بخش کشاورزی

آبان ۲۲, ۱۴۰۰
560 بازدید

🔸، 🔻توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی انجام شد: ✅شیوه نامه اجرایی بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بخش کشاورزی ابلاغ شد توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی برای اجرا به سازمان های جهادکشاورزی ابلاغ شد. 🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، در این شیوه نامه رسته های اولویت […]

🔸،

🔻توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی انجام شد:

✅شیوه نامه اجرایی بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بخش کشاورزی ابلاغ شد
توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی برای اجرا به سازمان های جهادکشاورزی ابلاغ شد.

🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، در این شیوه نامه رسته های اولویت دار جهت اخذ تسهیلات در قالب سامانه سیتا و کارا تعیین و ابلاغ شده است.

🔸بر این اساس، یکی از رسته ها مربوط به خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی می باشد که با محوریت سازمان نظام مهندسی تدوین و در شیوه نامه لحاظ شده است.

🔸یکی از بخش های تعریف شده در ذیل این رسته با عنوان نهادسازی و شبکه غیردولتی اشاعه دانش می باشد که مخاطبین آن اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان، مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی و مراکز مهارت آموزی و توان افزایی غیر دولتی می باشند که برای تجهیز دفتر کار یا بکارگیری کارشناس و هنچنین عقد قراردادهای سهم بری دانش از تولید مشمول اخذ تسهیلات می شوند.

🔸شایان ذکر است، در فرآیند اخذ تسهیلات؛ ارائه پروانه اشتغال، مجوز مرکز خدمات یا مرکز مهارت آموزی با معرفی سازمان جهت اخذ تسهیلات مورد اشاره کفایت می کند.

⛓مشاهده و دریافت شیوه نامه
http://agrieng.org/orgreport/item/2586-1400081301