اولین پروانه تاسیس ده هزار راسی مجتمع دامداری گاو شیری

شهریور ۲۰, ۱۴۰۰
441 بازدید

✅‍ اولین پروانه تاسیس ده هزار رأسی مجتمع دامداری گاو شیری در استان قزوین صادر شد: ?به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین پروانه تاسیس مجتمع گاوداری شیری به ظرفیت ۱۰۰۰۰ رأس در روستای پاپلی وسطی از توابع شهرستان بویین زهرا به نام کشت و صنعت دشت سبز آرمانی […]

✅‍ اولین پروانه تاسیس ده هزار رأسی مجتمع دامداری گاو شیری در استان قزوین صادر شد:

?به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین پروانه تاسیس مجتمع گاوداری شیری به ظرفیت ۱۰۰۰۰ رأس در روستای پاپلی وسطی از توابع شهرستان بویین زهرا به نام کشت و صنعت دشت سبز آرمانی متعلق به بِرند لبنیاتی “دومینو” صادر شد.

? رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین بیان کرد: در راستای تحقق شعارسال، تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و تلاش برای رفع مشکلات تولید در بخش کشاورزی در تلاش هستیم با تسهیل فرآیند اداری صدور مجوز و ارائه مشاوره تخصصی در مسیر رفع مشکلات و موانع گامی موثر برداشته شود.

? حریری مقدم افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت ۱۰۰۰۰ رأس و با مساحت ۴۴ هکتار گاوداری و مساحت کل اراضی تحت پوشش ۱۰۶ هکتار، قادر است تا سالانه ۱۳۵۰۰۰ تن شیر و ۲۳۳۷ تن گوشت تولید کند.

? گفتنی است، با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می شوند.

https://t.me/Qazvin_snmk