نشست هم اندیشی مسوولان فنی واحدهای پرورش دام، طیور و گلخانه استان قزوین

خرداد ۲۳, ۱۴۰۰
319 بازدید

✅ نشست هم اندیشی مسوولان فنی واحدهای پرورش دام، طیور و گلخانه استان قزوین ?در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان، کارشناسان مسوؤل صدور مجوزهای دام سبک، سنگین و طیور سازمان و مسوؤلین فنی استان در محل سازمان برگزار شد، در خصوص نحوه عملکرد مسوولان فنی واحدهای تولیدی استان تبادل نظر صورت گرفت. ?رییس سازمان […]

✅ نشست هم اندیشی مسوولان فنی واحدهای پرورش دام، طیور و گلخانه استان قزوین

?در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان، کارشناسان مسوؤل صدور مجوزهای دام سبک، سنگین و طیور سازمان و مسوؤلین فنی استان در محل سازمان برگزار شد، در خصوص نحوه عملکرد مسوولان فنی واحدهای تولیدی استان تبادل نظر صورت گرفت.

?رییس سازمان در این جلسه با اشاره به الزامات قانونی از جمله قانون نظام جامع دامپروری کشور و قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد، حضور مسوولان فنی در واحدهای تولیدی باید با رویکرد سهم‌بری دانش از تولید که از اهداف سازمان است، باعث افزایش نفوذ دانش در عرصه های کشاورزی و پشتیبانی از تولید شود.

?حریری مقدم تاکید کرد انتظار می رود مسوؤلین فنی ضمن انجام بازدیدهای ماهانه از واحدهای تولیدی تحت پوشش نسبت به تحلیل وضعیت، ارائه مشاوره فنی و تخصصی و تحویل گزارش به کارشناسان مسوؤل هر بخش اقدام نمایند و با شناسایی مشکلات موجود در واحدهای تولیدی ضمن کاهش هزینه‌های تولید، موجبات ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات این واحدها را فراهم آورند‌.

?مسوؤلین فنی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون تناسب تعداد دفعات بازدید با ظرفیت واحد و نوع تولید پرداخته و پیشنهاداتی ارائه دادند.

?در این جلسه مقرر شد، واحد آموزش سازمان نسبت به برگزاری دوره‌های بازآموزی دانش‌آموختگان اقدام کرده و با تبیین نقش مسوؤلین فنی در افزایش عملکرد واحد تولیدی در جهت ترغیب به کارگیری مسوول فنی تایید صلاحیت شده توسط سازمان اقدام شود.

?همچنین واحدهایی که در حال حاضر دارای کارشناس دامپروری هستند به سازمان معرفی شده تا نسبت به سازمان‌دهی ایشان به عنوان مسوولان فنی همان واحد، پشتیبانی‌های لازم صورت پذیرد.

@Qazvin_snmk

@nezammohandesikeshavarzi