آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

شهریور ۹, ۱۴۰۲
234 بازدید

‍ آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی نوبت اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین #مجمع_عمومی #فراخوان #بازرس #عملکرد ✅ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین ابلاغ نمود: •دعوت به مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین  🔰به استحضار کلیه اعضای محترم حقیقی […]

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی نوبت اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

#مجمع_عمومی
#فراخوان
#بازرس
#عملکرد

✅ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین ابلاغ نمود:

•دعوت به مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین 

🔰به استحضار کلیه اعضای محترم حقیقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین می رساند، در راستای اجرای ماده ۱۴ و ۱۸ آیین نامه اجرایی قانون تأسیس سازمان، مجمع عمومی نوبت اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین با دستور جلسه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ و نیز انتخاب بازرس سازمان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ رأس ساعت ۱۷:۰۰ در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می گردد.

🔰لذا بدینوسیله از کلیه اعضای محترم حقیقی واجد شرایط حضور در مجمع که تا ۷۲ ساعت قبل از انتخابات، تا پایان سال ۱۴۰۲ عضویت معتبر داشته باشند، برای حضور در مجمع مذکور دعوت به عمل می آید.

🔷ضمناً، زمان انتظار برای به حد نصاب رسیدن جلسه مجمع عمومی در نوبت اول حداکثر به مدت یک ساعت خواهد بود. در صورت به حد نصاب نرسیدن، مجمع بعد از دو هفته به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ و به هر میزان از حضور اعضاء برگزار خواهد شد.

🔷همچنین از کارشناسان محترم داوطلب جهت انتخاب به عنوان بازرس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین دعوت می گردد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ درخواست کتبی داوطلبی خود را به دبیرخانه سازمان ارائه نمایند.

❇️ روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

http://آگهی دعوت به مجمع عمومی سنم قزوین