فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین

مرداد ۴, ۱۴۰۲
213 بازدید

🔰فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین ✅از کلیه کارشناسان محترم دعوت می شود؛ در صورت تمایل نسبت به اخذ عکس از فعالیت تخصصی خود نظیر “بازدید کارشناسی، ناظرین ساخت، مسئولین فنی، نقشه، سایت پلان و غیره” از طریق تلفن همراه خود به صورت افقی اقدام فرموده و به […]

🔰فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین

✅از کلیه کارشناسان محترم دعوت می شود؛ در صورت تمایل نسبت به اخذ عکس از فعالیت تخصصی خود نظیر “بازدید کارشناسی، ناظرین ساخت، مسئولین فنی، نقشه، سایت پلان و غیره” از طریق تلفن همراه خود به صورت افقی اقدام فرموده و به ایتا شماره ۰۹۱۲۰۸۳۹۲۱۷ و یا به آدرس ایمیل qazvinnezam@gmail.com ارسال نمایند.

🔹بدیهی است تصاویر برتر، انتخاب و در محل دیواره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین با عنوان “دیوار خاطره ها” ثبت خواهند شد.

🔹ضمناً، به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

🔹شرکت در این مسابقه برای تمامی کارشناسان آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس (حداکثر تا حجم ۲۰ مگابایت) ارسال کند.

🔹شرکت‌کنندگان همچنین موظفند نام شهر، نام و نام خانوادگی را همراه با سوژه عکاسی ذکر فرمایند.

🔹همچنین در این فراخوان تأکید می گردد؛ عکس‌ها باید صرفاً توسط موبایل گرفته و ارسال شود و اصلاح عکس‌ها تا جایی که به اصالت تصویر خدشه‌ای وارد نکند فقط در حد رنگ، نور و برش مجاز است.