فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین

مرداد ۴, ۱۴۰۲
295 بازدید

?فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین ✅از کلیه کارشناسان محترم دعوت می شود؛ در صورت تمایل نسبت به اخذ عکس از فعالیت تخصصی خود نظیر “بازدید کارشناسی، ناظرین ساخت، مسئولین فنی، نقشه، سایت پلان و غیره” از طریق تلفن همراه خود به صورت افقی اقدام فرموده و به […]

?فراخوان ارسال عکس جهت انتخاب و ثبت در دیوار خاطره های سنم قزوین

✅از کلیه کارشناسان محترم دعوت می شود؛ در صورت تمایل نسبت به اخذ عکس از فعالیت تخصصی خود نظیر “بازدید کارشناسی، ناظرین ساخت، مسئولین فنی، نقشه، سایت پلان و غیره” از طریق تلفن همراه خود به صورت افقی اقدام فرموده و به ایتا شماره ۰۹۱۲۰۸۳۹۲۱۷ و یا به آدرس ایمیل qazvinnezam@gmail.com ارسال نمایند.

?بدیهی است تصاویر برتر، انتخاب و در محل دیواره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین با عنوان “دیوار خاطره ها” ثبت خواهند شد.

?ضمناً، به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

?شرکت در این مسابقه برای تمامی کارشناسان آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس (حداکثر تا حجم ۲۰ مگابایت) ارسال کند.

?شرکت‌کنندگان همچنین موظفند نام شهر، نام و نام خانوادگی را همراه با سوژه عکاسی ذکر فرمایند.

?همچنین در این فراخوان تأکید می گردد؛ عکس‌ها باید صرفاً توسط موبایل گرفته و ارسال شود و اصلاح عکس‌ها تا جایی که به اصالت تصویر خدشه‌ای وارد نکند فقط در حد رنگ، نور و برش مجاز است.